Sunday, October 13, 2024

majlis graduasi dan daftar

Pakaian formal 
Apa agaknya yg sesuai. Kurta? Yup paling selamat kononnya.
"Pastikan yuzzu ada baju n seluar nak pakai esok" ingatan aku berkali2 pd mekcah. Aku xpasti apa yg dia nak pakai nanti.

Khamis ptg tu cuaca gelap mendung. Kena siap2 pakai baju hujan. Mmg hujan cuma gerimis kasar. Apapun syukur x kena basah kasut. Seluar hujan pun cemerlang baru jer aku beli baru jer pakai kali ke 3. 

Aku singgah matahari skjp nak cr lauk utk masak. Xde pula ikan yg aku inginkan, sudahnya cuma beli sayur peria dan terung. spt biasa mak abah puasa. Sempatla aku masakkan peria tumis telur.

Makcik sebelah aku ni boleh tahan sembang. Aku dengar paksa sbb duduk kat sebelah. "Adik dia x dtg sbb ada training cheerleader" aku hanya senyum mengiakan. (Tiada dlm gambar)

Bila kita berjalan luas pemandangan dan byk benda yg kita x nmpk bila memandu.

Dah lapar sangat masa ni, alhamdulillah rezeki kami makan kat kedai yg hanya kami ber3, tenang tanpa gangguan. 
Baru dpt gantikan bateri jam mekcah. Ada jaminan setahun.


No comments:

Search This Blog