Wednesday, February 6, 2013

2 feb 2013



Aku melihat ada 4 miss call yang tertera.
" Hmm, fariz, tentu ada perkara yang penting"
Aku memeriksa Inbox msg, terdapat 2 msg baru yg belum dibaca drpd Sham ATDI dan Fnd Syarif.

" Saudara kita Ezmi Md Jan telah kembali kerahmatullah sebentar tadi, arwah akan disemadikan dirumahnya di Batang Kali sebelum Zuhur, Alfatihah..."

Aku mendoakan agar arwah lebih tenang & tenteram disana. Semoga terpilih dikalangan manusia yang beriman. Terlalu tragis melihat penderitaan arwah semasa aku menziarahinya tahun lepas. Nyata penderitaan arwah mendapat perhatian masyarakat. Namun aku juga tahu apa yang dialami oleh arwah itu sebenarnya telah terlambat untuk dipulihkan. Aku hanya mengharapkan arwah tabah menghadapi hari2 mendatang dan bersabar dengan dugaan yang diterima.

Bagaikan baru semalam kami bergelak ketawa bermain futsal bersama semasa reunion ATudisma yang julung2 kali diadakan setelah sekian lama.

Alfatihah

No comments:

Search This Blog