Tuesday, July 21, 2015

ducahati

Kulihat habis semua makanan dilemparkan...bag kerja ku berlumuran dengan minyak masak..mujur dokumen penting sempat aku selamatkan, walaupun berminyak aku kutip satu persatu. Semua pakaian ku di atas lantai tandas. Ku tarik nafas panjang, bisikan syaitan senantiasa berangin2 bermain api, sehingga terkesan aku seketika ku ambil semua kordial, minyak dan kutuang ke dalam sinki...mcm org hilang akal dan bodoh...

aku termangu....



'besi buruk tu yg ko beli?'
"org bodoh yg beli x fikir mampu ke x"
"x malu naik keta org bawa keluarga beraya"
"Bapak aku dah lama benci dengan ko"
"aku x ingin keluarga ko datang !!"

ducahati ini...x siapa yg tahu..dengan siapa ingin aku bercakap...aku jadi gila bodoh dipsiko bertahun2...

....berpisah?..adakah itu yg terbaik?

innalillah

No comments:

Search This Blog