Sunday, April 17, 2022

matikan penghawa dingin

Sebenarnya aku serabut menerima tetamu yg datang yg aku ketahui dr org lain. Sedangkan mak ayah aku nak datang pun aku maklumkan kehadiran mereka sehinggalah aku mengambil keputusan utk tidak lg mengajak sesiapa bertandang kerumah. Byk yg pahit utk aku telan. 

Aku hanya berbuka diluar dgn aisyah dan kawannya. Menghilangkan seketika gelodak gelombang marah yg tercetus. Aku akui silapnya ada kerna aku tidak jelas dgn hal aisyah td, mmg aku niat nak mengambilnya tp entah kenapa aku lalai n lupa. 

Sedang aku solat ada jemari yg rajin memadamkan penghawa dingin, pantang benar jika aku yg merasai kesejukan utk menghilangkan peluh pnas dr luar. Aku beli beras aku yg byr bil. Melampau dan ada batasnya. Semoga kisah aku jd tauladan dan dibaca bila aku tiada nanti. 

No comments:

Search This Blog