Saturday, April 13, 2024

mimpi

Tidur ku tidaklah lena kerana panas dan bahang ditambah dgn keadaan hidung yg tersumbat.

Aku bermimpi disebuah pejabat sedang tekun bekerja menyiapkan laporan. Sehinggakan aku terpaksa bekerja lewat sampai ke awal pg. Dlm pejabat itu ada 2 org staff berbangsa india, anehnya ada sekali itu dia seolah memberi arahan kpdku sedangkan aku adalah engr dan pemilik syarikat. Sedang aku tekun bekerja rakan kongsi aku muncul pd jam 4am, aku pun terus maklumkan yg aku nak pulang kerana seharian bekerja dan tidak mandi.

Dlm perjalanan pulang terserempak dgn khhn dan dia ada bgtau berkenaan projek putrajya itu hanya job kecil.

Bhgn 2
Aku berada di stadium bolasepak cheras, kenapa aku disini aku pun kurang pasti. Masa ni ada pasukan selangor sedang menjalani latihan, turut berkongsi pasukan kuala lumpur. Ramai juga yg dtg melihat kedua pasukan berlatih. Ada juga foreigner yg dtg , mungkin pelabur ataupun penaja pasukan kerana aku melihat mereka turut bergambar bersama pegawai pasukan. Selang bbrp ketika aku pun rasa ingin pulang, dlm aku berjalan menuju ke pintu keluar ada seseorg yg menegur " fauzi laju jalan", aku menolah dan mmg aku tidak mengecamnya siapa. "Ehh, siapa ye. Aku betul2 lupa. Minta maaf byk2".

"Kat mn kita jumpa?", aku cuba mengorek sebaik mungkin ingatan.
" Ala kita dulu sama2 dgn din , jaza"
" Aku dul cheras"
Cheras mmg tidak asing bgku kerana kebayakan rakan sekolah ku duduk dipersekitaran sana. 
"Hazizila"
Maafkan aku kawan benar2 aku lupa.


No comments:

Search This Blog