Tuesday, February 9, 2010

sebentar tadi

hanya sebentar tadi mahkamah mengumumkan z masih lagi mb p yang sah menidakkan hak n sbg mb yang dilantik melalui proses pilihanraya yang sah. Walaupun tidak cukup adil pilihanraya yg berlaku kerana masih berlaku penyelewengan undi pos dan sebagainya.

Tiada apa yang perlu dihairankan. Semuanya pasti boleh berlaku juga terjadi. Apa yang israel buat kita juga turut copy dan paste. Sebagaimana hamas menang dalam pilihanraya tetapi tetap bergelut dgn pelbagai dugaan. Sebagaimana satu ketika dulu Parti Refah berjaya mengguling pemimpin sekular Turki namun tersungkur juga kerana ada tangan2 yang berniat jahat tidak mahu Islam menjadi tunjang pemerintahan.

Jadi sekular masih perlu dikekalkan, kata org2 itu sekular ini penting kerana menambah kayakan kepada mereka yang berkepentingan, slogan2 hanya untuk memenuhi dan memenangi hati rakyat marhaein.

Jadi usah gusar dan berputus asa, memang menjadi lumrah dunia dan sejarah juga telah memberitahu, golongan2 kafir, munafik dan fasik ini memang tidak akan membiarkan Islam itu tegak berdiri. Hanya pembalasan/penghapusan/hukuman abadi sebagaimana yang telah berlaku satu ketika dulu dimana kaum2 terdahulu lenyap dan pupus ditelan muka bumi kerana janji dan balasan Allah s.w.t.

No comments:

Search This Blog