Saturday, May 13, 2023

mententeramkan

"mak mana pisau kecik"
" Sibuk nak tanya mak tgh makan" ehh ada pula yg menyampuk bersuara. 
"Td pdr pinjam"
Pelik pisau pun nak pinjam. Dahla bukan beritahu dgn aku. Apatah lagi keluar masuk rumah sesuka hati mcm aku ni x wujud dlm rumah, dan spt aku pula yg menumpang.

#2
"Beli baju lain, baju ni dah rosak."
Dicampaknya begitu shj langsung tiada rasa takut apatah lg hormat. 
Aku diam menahan marah. Td tiba2 masuk bilik ditutupnya laptop dan membebal alasannya muhd xde keje lain mengadap laptop. Padahal muhd tgh xcited buat design baju utk jersey. Manusia xde otak dan ihsan.
Masa aku menulis ni dada aku mmg tgh panas. Aku cuba kawal sebaiknya. 

#3
RM 19 cik.
Aku buka wallet alangkah terkejut cuma ada rm20 sahaja. Aku yakin ada rm30 dlm wallet ,kali akhir aku bayar di kedai mamak tadi rm21.30 dan ada baki rm30.


No comments:

Search This Blog