Sunday, May 15, 2022

f**k u go to h**l

Jika dah berkali2 kena sumpah begini dgn org yg kita akad, agaknya apa langkah seterusnya??

Perkara begini bukanlah baru berlaku dan aku lalui, tp semasa berkenalan tidak pula aku pernah dimaki begini, semuanya lembut dan bahasa yg terbawa dlm mimpi.
Bila masuk shj ke alam baru, sedikit demi sedikit sikapnya yg pelik2 itu keluar. Antaranya bahasa makian itu seolah2 aku dijdkan pasangannya utk menerima dan menelannya. Bahkan pekerjaan aku seringkali diperlekehkan apatah lg dr mana aku belajar. Aku rasa segala perkataan buruk kesat semuanya dah aku telan. Aku sabar itu adakah sehingga aku hanya diamkan diri. Selalu soalan itu bermain dlm hati dan minda. Aku kesal byk perkara, antaranya ialah knp aku kenal dia. Perkara yg aku nak cuba patah balik dan ubah semula. Itu kata manusia, aku masih ada iman, itulah jalannya. Terus memandang ke hadapan utk kebhagiaan diri sndiri dan anak aku yg selalu jd mangsa. 

No comments:

Search This Blog