Thursday, May 19, 2022

jersey hijau

Puas jg aku mencari di bilik, dibawah. Seingat aku kali akhir aku nmpk bergantung diblkg pintu bawah. Reaksi muhd mulai berubah dan aku nampak kekecewaan yg amat sangat diwajahnya.
"Esok ada training futsal" begitu semangat dia nak menggayakan jersey keeper hijau tersebut.
Hati dan firasat aku mengesyaki tidak lain tentulah angkara dia. Pernah jersey kesayangan aku, chelsea hitam habis digunting2nya. Sakit hati bukan kepalang. 
Air fryer tidak sampai sehari aku beli, keesokkannya entah hilang lesap, bila aku tanya dia kata ada di kliniknya. Aku sikit pun tidak percaya. 
Begitu juga makanan suka sangat berikan pd org lain, sedangkan aku sendiri baru makan sedikit. Aku diam bukan aku merelakan tp mmg aku tidak ikhlaskan dan halalkan. 



No comments:

Search This Blog