Friday, May 27, 2022

tido

Aku hanya tidur bbrp jam, bila terjaga semula sbb ada yg tidak berpuasht hp aku berbunyi alarm.
"Boleh x tukar alam alarm jam 630"
"Annoying"
Aku diam dan tidak berikan reaksi. 
Ada banyak hal yg menggangu fikiran. Aku rasa sedih juga, kadangkala aku ragu dgn diri. 
Walaupun aku siapkan juga lukisan deraf lukisan utk maybank hap seng tp aku x dpt nak siapkan bq. Kepala aku terlalu kusut. Dengan perkara2 yg susah aku ingin lupakan. Pedih dan kecewa ditambah dgn alunan lagu2 sedih yg aku mainkan menerjah masuk ke telinga. 
Aku macam tersenyum seolah aku mampu dan tabah. Hakikaktnya tidak sama sekali. Apabila kita dikaburi dalam byk perkara yg kadangkala aku nak biarlah airmata darah itu dikeluarkan agar dpt betul2 menyesal.
Luka itu dalam.

No comments:

Search This Blog